tisdag 4 oktober 2011

Slow Down


Idag var det jätte skönt, sovmorgon till 10.15 men vi slutar däremot halv fyra. Jag kom i alla fall nyss till skolan för att ha FRanska så visar det sig att den lektionen är inställd och nästa lektion börjar 11.55. Visst vi har lunch där imellan men jag åt nyss frukost så... ;) hehe men tänk positivt, nu kan jag ju göra lite läxor istället för att slöa i sängen och om det inte var för denna instälda lektion hade jag inte fått denna bilden på Tilda och Mig! :D Glömde säga, just nu övar jag på att tala långsamt, får hela tiden klagomål om att jag pratar för snabbt och otydligt (och ibland för mycket)Mina vänner hör visserlig vad jag säger men det är lite något som de lärt sig så nu ska jag öva på detta och mina kära vänner ska säga till när jag skall slow down xD haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar