lördag 1 oktober 2011

AFS Intervju



Tjo hej! :D
har precis haft AFS interju med massa god fika, och jag tror att allt gick jätte bra :D Vi känner hon som intervjuade mig sedan innan eftersom Maria har åkt och i en liten håla som Ljungby stöter man på varandra ganska ofta ;)En tjej som var i USA förra året var också med, och det var jätte bra att få höra hur det var för henne oxå, fast tyvärr hade hon inte en sådan bra familj i början så hon fick byta :) Min ansökan är redan iväg skickad tror jag, i alla fall vad de på AFS har sagt i Stockholm :D Igår snackade jag med MAria också på skype kl 01.00 och frågade lite saker om the US ;) Nu blir det lite läxor och sedan blir det girl night hos mig med Josse, EVe, Tilda, Emma och med nykomlingen Zuzanna med Z :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar