måndag 3 oktober 2011

Besatt


Har jag någon gång skrivit "Hej Jag heter Jenny Biesèrt och jag är besatt"?? Det stämmer i alla fall till 110% !! Jag följer regelbundet två bloggar där ägarna befinner sig i Usa som utbytesstudenter, den ena i Arizona, den andra i Kalifornien. Det är oxå de två staterna jag helst vill komma till ;) HAha, men jag lovar, jag besöker sådär de här bloggarna minst fem gånger varje dag vadera xD haha dessutom letar jag lite andra bloggar också. Nu ikväll har jag letat upp Kaliforninen låtar, och på min dator i skolan och här hemma har jag väderleksrapporterna uppe för de olika stora städerna i USA där jag kan tänkas komma. Dessutom har jag hur mycket klockan är i alla de här städerna på min Ipod ;P Min kompisar börja tröttna på min väderupplysning och vilket klockslag det är där, men kan jag klandra dem?? ^^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar