lördag 24 september 2011

Pedo


Spelade wordfeud mot någon stranger och helt plötsligt började han chatta med mig så här lät det, på engelska då:
Han: Hej, Boston här, du?
Jag: Sverige ;)
Han: Jag vill komma dit, är det du?
Jag: What menar du, är det jag?? Vem annars?
Han: vissa sätter ut bilder på deras barn. Hur gammal är du? (bilden var liten och dålig)
Jag: hur gammal är du, kan du fortsätta med spelet lr?
Han: Jag är 40, snygg, gift med en flickvän, du?
Jag: Vem skulle du annars vara gift med...
Han: Din tur? Längd, vikt och ålder?
Jag: Är du en pedofil lr vad?
HAn: nej, inte alls... (vilken pedo säger inte det -.-)
Jag:Har ingen lärt dig att aldrig fråga om en tjejs vikt -.-
Han: jag försöker bara föreställa mig dig, du är söt...hur gammal är du? (åter igen bilden var mörk!!)
Jag: Jag är 91 och jag trodde du hade flickvän så sluta flörta med mig
Han: så du är 20, okey let's*******
ja sen blev han ännu läskigare för när jag skrev att han var avskyvärd skrev han "du känner inte mig" . jag blockar han nu!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar